טיפולי פיזיותרפיה

מקצועיות, מצויינות ויחס אישי בכל טיפול!

אלו הם הערכים שמובילים אותנו בטיפולים בקליניקות השונות

מטרת העל שלנו היא להקל עליכם את הכאב ואף לפתור את הבעיה כדי להשיב לכם את איכות החיים ולהחזיר אתכם לפעילות ומהר.

הקליניקות פרושות ברחבי הארץ (אזור צפון, מרכז ודרום) ונותנות שירותי פיזיותרפיה מתקדמים וטיפול בגלי הלם ע"י מיטב הפיזיותרפיסטים המומחים בתחום.

טיפולי פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם ע"י פיזיותרפיסטים מוסמכים ברחבי הארץ בטיפול מותאם אישית בקליניקות פרטיות עם החזרים מכללית מושלם ומהביטוחים הפרטיים.

אל תתנו לכאב לשבש לכם התוכניות, הצטרפו למאות מטופלים שכבר חזרו לשגרת החיים הפעילה שלהם.

סוגי טיפולי הפיזיותרפיה

  • טיפול בבעיות אורטופדיות שונות

  • שיקום פציעות ספורט

  • שיקום לאחר ניתוחים

  • טיפול בגלי הלם

  • דיקור יבש

  • ייעוץ ארגונומי לסביבת הבית והמשרד

  • שיקום רצפת אגן

  • שיקום ווסטיבולרי- סחרחורות

טייפינג
טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם

הטיפול בגלי הלם הינו הטיפול הבטוח והיעיל ביותר לבעיות אורטופדיות נפוצות. נמצא כי גלי הלם מקצרים באופן משמעותי את זמן ההחלמה והחזרה לפעילות מלאה גם במקרים שלא מגיבים לטיפולים אחרים.

הטיפולים מתבצעים ע”י פיזיותרפיסטים מומחים בתחום אשר בונים תוכנית שיקום מותאמת אישית לבעיה תוך הקפדה על איכות ומצויינות. הטיפול בגלי הלם יעיל גם במקרים ממושכים שבהם לא הייתה תגובה לטיפולים מסוגים אחרים ונחשב לטיפול מחליף ניתוח ולכן חברות הביטוח משתתפות בהחזרים על הטיפול.

הטיפול מותאם באופן אישי לבעיה כחלק מתוכנית שיקום מלאה! מאות מטופלים כבר החלימו באמצעות רפואות גלי הלם. החזרה לפעילות מלאה וללא כאבים אפשרית! יש לנו מאות סיפורי הצלחה של מטופלים שמנעו מעצמם שנים של כאב וניתוחים רק בסדרת טיפולים אחת.

אתם מוזמנים לאבחון ראשוני בקליניקה.
053-4916670 

שאלון התאמה לטיפול

מלא את שאלון ההתאמה לטיפול בגלי הלם וקבל תשובה מקצועית תוך 48 שעות!

קבעו תור לטיפול בגלי הלם

לקבלת ייעוץ מקצועי על הבעיה שלכם, התקשרו עוד היום:
053-4916670

חלוקת אזורי הכאב

בחרו באיזור המתאים לאיזור הכאב שלכם וצפו בכל סוגי הטיפולים המוצעים.

קבעו תור לטיפולי פיזיותרפיה

לקבלת ייעוץ מקצועי על הבעיה שלכם, התקשרו עוד היום:
053-4916670

סוגי הטיפולים בקליניקה

צוות הפיזיותרפיסטים שלנו יתאים עבורכם באופן אישי ומדוייק על פי מצבכם הרפואי, את השילוב הטוב ביותר של הטיפולים הבאים על מנת לתת לכם את המענה והתוצאה הטובה ביותר בטיפול

מכשיר טיפולי עוצמתי המיועד לזרז תהליכי ריפוי בבעיות אורטופדיות נפוצות

מכשירים שונים המפיקים זרמים חשמליים שונים לריפוי רקמות והפחתת כאבים

טיפול במחטים המוחדרות לנק' טריגר בשרירים לשחרור שרירים והפחתת כאבים

"מדבקות" מיוחדות בצורות שונות להפחתה בכאבים, הגדלת טווחי תנועה ועוד

טיפול ידני לשיפור מצב שאינו תקין בשרירים, גידים, מפרקים ועצבים

שיפור סביבת הפעילות בעבודה, בבית ובספורט כדי למנוע את הנזקים עתידיים

תרגילים המותאמים באופן ספציפי לבעיה וליכולת המטופל

במהלך הטיפולים יינתנו ייעוצים והדרכות לגבי מניעה עתידית של הבעיה, יבוצעו טכניקות טיפול נוספות מעולם הפיזיותרפיה והכוונה לביצוע תרגילים רפואיים מתאימים לחיזוק ושימור טווח התנועה ועל מנת לפתור את הבעיה לגמרי.

לקוחות כותבים

חיפשתי פתרון לדורבן וראיתי המון המלצות על גלי הלם אבל חששתי. פניתי לשירי והחלטתי לנסות בכל זאת את הטיפול אצלה בקליניקה. עשינו 5 טיפולים של גלי הלם ופיזיותרפיה. אחרי 3 חודשים של כאבים שגרמו לי להפסיק הכל, חזרתי להליכות כל יום ולהשתולל עם הנכדים! הטיפול היה מקצועי ביותר! לא לבזבז זמן ולסבול מהדורבן, תלכו לטיפול, שירי מדהימה, אכפתית ומשקיעה! מומלצת מאוד!

שמחה. מ, דורבן

ניסיתי כל טיפול אפשרי במשך שנה וחצי של כאבים ממרפק טניס. המליצו לי על גלי הלם והגעתי לטיפול בקליניקה של שירי. עשיתי 6 טיפולים בגלי הלם בשילוב דיקור, תרגילים ועיסוייים. שירי הצליחה לפתור לי את הבעיה לגמרי! חזרתי לאימונים בחדר כושר ואפילו מתאמן חזק יותר וללא כאבים. שירי עזרת לי המון וחבל שלא נפגשנו לפני, אני מאוד ממליץ על שירי כמטפלת, היא מקצועית מאוד ומנוסה.

זוהר. ט, מרפק טניס

כאבי גב זה משהו שמלווה אותי מגיל צעיר. אני עובד המון שעות במשרד מול מחשב ועם השנים הכאבים החמירו. חבר בעבודה המליץ על שירי והגעתי אליה לטיפול. שירי לימדה אותי תרגילים פיזיותרפיים ואיך לסדר את המשרד ולעבוד נכון. עשינו 5 טיפולים, חיזקתי את הגב והיום אני מרגיש שהגב כבר לא רגיש כמו שהיה ובעבודה אני מרגיש מצויין. מומלצת מאוד, תודה רבה!

עודד. ר, כאבי גב תחתון

הגעתי לשירי לאחר מתיחה ברצועה הצידית בברך במשחק כדורגל. כבר בטיפול הראשון שירי העמידה אותי על הרגליים… כחלק מהטיפול היא הדביקה על הברך מדבקות שממש החזיקו לי אותה ויכולתי ללכת יותר בבטחון ולבצע תרגילים. לאחר מספר טיפולים חזרתי לשחק והתחושה בברך ממש טובה. מאוד מומלצת, יודעת את העבודה ונותנת תוצאות ומהר!

אורן. ח, מתיחה ברצועה בברך