הטיפול בגלי הלם תופס תאוצה בשנים האחרונות ומתבסס כטיפול המומלץ ביותר בכל הקשור לדלקות גידים כרוניות והסתיידויות גידים כמו למשל בגידי הכתף או המרפק ואף כטיפול המוביל בשוק לדורבן העקב. אך מהם היתרונות הבולטים ביותר לטיפול בגלי הלם לעומת הפתרונות האחרים הקיימים בשוק הרפואי?

זמן החלמה מקוצר– הטיפול בגלי הלם מקצר משמעותית את זמן ההחלמה במקרים של דלקות/ הסתיידויות גידים ואפילו במקרים שנמשכים כבר זמן ממושך וללא הטבה.

טיפול עמוק– גלי ההלם הם בעלי יכולת חדירה עמוקה לרקמות ומגיעים גם למקומות שמכשור רפואי אחר אינו מגיע (כמו למשל אולטרסאונד טיפולי). תכונה זו מאפשרת טיפול יעיל גם ברקמות עמוקות יותר שנפגעו- כמו למשל בטיפול בדורבן העקב/ דלקת בפלנטר פאסיה הנמצאים עמוק מתחת לשכבות של כרית השומן בעקב.

טיפול מחליף ניתוח– הטיפול בגלי הלם נחשב לטיפול מחליף ניתוח מאחר והוא יעיל במקרים של בעיה ממושכת שאינה מגיבה לטיפולים אחרים וזהו הטיפול האחרון שנותר לפני האופציה הניתוחית. המון ניתוחים נמנעים בזכות הטיפול בגלי הלם ויותר ויותר רופאים ממליצים על הטיפול. חברות הביטוח הפרטיות מכירות בטיפול בגלי הלם ומשתתפות בהחזרים!

עוצמה/ ריסוק הסתיידויות– דלקות גידים רבות נוצרות בעקבות הסתידויות המצטברות על סיבי הגיד ומעוררות את הדלקת המקומית והכאבים הנלווים. הסתידות גידים היא תהליך ניווני שנוצר עם השנים ונובע מסיבות שונות. ניתן לנקות הסתידויות אלו בהתערבות ניתוחית אך אופציה זו יכולה גם ליצור בעיות נוספות וסיבוכים רבים כמו צלקת ניתוחית בעייתית, פגיעה בעצבים העוברים באזור ופגיעה בגידים סמוכים. הטיפול בגלי הלם מאפשר ניקוי של ההסתידויות הללו ללא צורך בניתוח ובאופן יעיל ומהיר. מטיפול לטיפול ההסתיידות קטנה והתהליך הדלקתי נעלם ואיתו גם הכאבים. הטיפול בגלי הלם הינו הטיפול היחיד שמספיק חזק ויעיל על מנת לפרק הסתידויות מקומיות המצטברות על הרקמות הרכות בגופנו.

יעילות מוכחת מחקרית– הטיפול בגלי הלם הינו טיפול מוכח מחקרית לבעיות של דלקות גידים והסתידויות של רקמות שונות ומאושר ע”י ה FDA האמריקאי! זהו טיפול בטוח שנבדק ונעשה לאורך שנים ע”י אנשי מקצוע! ישנם טיפולים רבים כיום בשוק אך יעילותם מוטלת בספק והם לא נבדקו מחקרית ולכן יש להיזהר מההבטחות לגבי יעילות של טיפולים אלו מאחר והם לא נוטרו ואף יכולים לעשות נזק גופני.

שילוב מנצח– טיפול בגלי הלם וטיפול פיזיותרפי- כיום מכונים רבים רוכשים את מכשירי גלי ההלם ומציעים טיפולים. הטיפול בגלי הלם הינו מאוד מוצלח אך יחד עם טיפול פיזיותרפי משלים הטיפול יוביל להצלחה לאורך זמן ושיקום מלא של הבעיה. אם למשל הבעיה נובעת מחוסר איזון שרירי, בעיה יציבתית או אפילו שרירים ומפרקים סמוכים שמשפעים על הבעיה, הטיפול בגלי הלם יעזור אך הבעיה תמהר לחזור לאחר תקופה אם לא מטפלים במקור שלה. לכן, יש חשיבות גדולה לשילוב בין בדיקה מקיפה והבנה של מקור הבעיה וכן שילוב של טיפולים מתחום הפיזיותרפיה כמו: דיקור, תרגילים רפואיים, טיפולים ידניים ועוד על מנת לפתור את הבעיה לעומקה ושלא תשוב.

אז אל תמשיכו לסבול מכאבים והגבלה בתפקוד! צלצלו עוד היום- 053-4916670