אחד מאפיקי הטיפול המבטיחים ביותר בתחום האורתופדיה הוא השימוש בגלי הלם. סוג טיפול זה ניתן במרפאות ייעודיות המתמחות בכך והוא נחשב לאפיק טיפולי מוכח למניעת ניתוחים וסיבוכים רבים נוספים. מרפאות לטיפול בגלי הלם מציעות גם טיפולים נוספים שחשוב לשלב עם טיפול מרכזי זה, ואת כולם נסקור בשורות הקצרות שלפניכם.

הכירו את טיפול גלי ההלם

בעולם האורתופדיה ישנן בעיות רבות שגורמות סבל רב מההיבט הכרוני שלהן – כאבים בברכיים, בכתפיים, מרפק טניס, דורבן בעקב ועוד. כל אלו הן בעיות שהטיפול המסורתי בהן כלל עד כה שימוש בתרופות, הזרקות שונות ובמקרים החמורים יותר, ניתוחים לתיקון הנזק. מרפאות לטיפול בגלי הלם מציעות שיטה נוספת לטיפול בבעיות שכאלו, שיטה שהפכה להיות שם דבר בשנים האחרונות ונמצאה ככזאת שגורמת לשינויים קבועים יותר עם אחוזים נמוכים של שכיחות לחזרתם של התסמינים בעתיד.

הטיפול כולל שימוש במכשיר שפולט גלי קול בתדירות משתנה כך שהם חודרים עמוק לרקמות הפגועות ומבצעים את פעולתם המיטיבה. גלי הקול גורמים לפירוק של הסתיידויות שונות שנוצרו על גבי הרקמות, משפרים את זרימת הדם ומביאים להגברת הקצב של פינוי הדלקת וחידוש הרקמה המטופלת. למעשה, גלי הקול גורמים לאפקט ממוקד של טיפול בבעיה ומניעת חזרתה בשנית, וכל זאת מורגש החל מהטיפול הראשון. יש לציין כי חלק מהמטופלים יחושו כאב במהלך הטיפולים, אך מדובר בכאב סביר ונסבל בהחלט.

דגשים בקבלת הטיפול

בבואכם לבחור מרפאה לטיפול בגלי הלם עליכם ראשית כל לוודא כי מדובר במקום איכותי אשר מחזיק במכשור החדיש והמתקדם ביותר ומציע, בהתאם לאבחנה, טיפול בגלי הלם אקוסטיים (חזקים) ו/או רדיאליים (ממוקדים). הטיפול האקוסטי מתאים לטיפול במקרי הסתיידות קשים ונרחבים יותר, ואילו הטיפול הרדיאלי מתאים כאשר מעוניינים לטפל בנקודה מסויימת לאורך הגיד. במרפאה איכותית ידאגו לבצע אבחון מקדים ומדוייק לגבי מצבכם ובהתאם לזאת להתאים לכם את אחת מהשיטות.

מעבר לכך, מי שסבור כי על מנת להיפטר לחלוטין מדלקות מטרידות בגידים או מדורבנים מספיקות כמה דקות של טיפול בשיטת גלי ההלם, הרי שטעות בידו, ומרפאה שמצהירה על כך למעשה מטעה את ציבור המטופלים. מרפאות לטיפול בגלי הלם שמכבדות את עצמן אמורות להשתמש בכלי מעולה זה כחלק מארסנל טיפולי שמשלב אותו עם פיזיותרפיה והקניית מיומנויות למטופל להימנעות מביצוע פעולות שמגדילות את הסיכוי לחזרתם של הכאבים הקשים.

גלי הלם שמשולבים במסגרת של טיפול מערכתי ומשולב יביאו לשיפור גדול אצל המטופל החל מהמפגש הראשון וכלה לאורך כל 5 עד 10 המפגשים הבאים. בסופם הבעיה אמורה לחלוף עם סיכוי גדול שלא תחזור בשנית.